نوار نقاله چیست؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای انتقال بار و حرکت در کارخانه ها از چه مواردی استفاده می کنند؟ یا اینکه تا به حال نام نوار نقاله و یا تسمه نقاله به گوش شما خورده است؟

در این مقاله از سری مقالات نوار نقاله گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت قصد داریم درباره انواع نوار نقاله ، بهترین برند های نوار نقاله و ... بپردازیم.

دنیای امروزی روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد و با صنعتی شدن کارخانه ها و صنایع مختلف ، نیاز بشر به عدم دخالت انسانی و ماشینی شدن کارها افزایش یافته ، می توان گفت یکی از موثر ترین و پرکاربرد ترین اختراعات انسانی استفاده از نوار نقاله در حمل و نقل در صنایع مختلف می باشد.

نوار نقاله که با نام تسمه یا تسمه نقاله نیز از آن نام برده می شود مانند مسیری بسته می ماند که می تواند بارها را طی زمان مشخص شده منتقل کند و این انتقال توسط نوار نقاله به صورت مداوم تکرار خواهد شد.

 

 

نوار نقاله چیست؟تسمه نقاله چیست؟

 

 

می توان گفت تسمه نقاله و نوار نقاله در عمل دارای کارایی یکسانی می باشند اما به صورت متداول از نام نوار نقاله استفاده می شوند و تنها در برخی از ویژگی های اندک با هم متفاوت می باشند.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد نوار نقاله و تسمه نقاله دارید و یا جهت استعلام قیمت انواع نوار نقاله با برندهایی از جمله نوار نقاله دنا ، نوار نقاله کاله ترکیه و نوار نقاله سهند می توانید به بخش فروشگاه انلاین گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

بررسی کاربرد نوار نقاله

بررسی انواع نوار نقاله و تسمه نقاله

  1. نوار نقاله لاستیکی

  2. نوار نقاله پی وی سی

  3. نوار نقاله برزنتی

  4. .....

  5.  

 

بررسی خصوسیات نوار نقاله

نوار نقاله و یا تسمه نقاله دارای خصوصیاتی می باشد از جمله :

  1. می توان از بارز ترین خصوصیات نوار نقاله از این مورد نام برد که توانایی حمل بار تا 28 درجه شیب به سمت بالا و یا پایین را دارا می باشد.

  2. در مواردی که نیاز به منتاژ می باشد از نوار نقاله هایی که بدون شیب و کاملا صاف و مسطح می باشند استفاده می گردد.

  3. در صورت نیاز به انتقال انباشته ها از نوار نقاله هایی با دو یا سه رولیک استفاده می شود که به صورت  U و یا V  می باشند.

  4. معمولا برای انتقال بسته بندی های مختلف و یا جعبه و ... از نوار نقاله هایی استفاده می شود که دارای رولرهای صاف می باشند.

  5. در مواردی که نیاز به انتقال در دمای بالا و یا دمای بسیار پایین و یا حتی در مکانهایی که انفعالات شیمیایی صورت می پذیرد از نوار نقاله هایی با جنس فلزی استفاده می شود.

  6. شاید این نکته برای شما جالب باشد که سرعت نوار نقاله ها می تواند بین 3 تا 200 متر در دقیقه باشد

  7. و همچنین امکان حمل محصول در انواع نوار نقاله های تسمه ای می تواند تا 300 تن باشد.

  8. و ....

از برترین برندهای نوار نقاله می توان به نوار نقاله کاله ترکیه ، نوار نقاله سهند و نوار نقاله دنا ، نوار نقاله زرین اشاره نمود .به نظر شما بهترین مارک نوار نقاله چیست؟نظرات خود را با دیگر کاربران گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت به اشتراک بگذارید.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

تسمه نقاله چیست   فروش انلاین نوار نقاله   مارک های نوار نقاله   تسمه چیست   استفاده نوار نقاله   کاربرد نوار نقاله   بررسی نوار نقاله   بررسی انواع نوار نقاله