رولیک چیست؟؟!!!

از موارد مهمی که در نوار نقاله سهم بسزایی ایفا می کند رولیک می باشد ، این قطعه اصلی در انواع نوار نقاله و تسمه نقاله ها نقش هرزگرد را ایفا می کند رولیک در بخش ابتدایی و انتهایی نوار نقاله قرار میگیرد و باقدرتی که از الکتروموتور دریافت می کند نوار نقاله را به حرکت در می آورد.

 

 

فروش انواع رولیک و نوار نقاله

 

 

 

با توجه به کاراریی نوار نقاله و مواد حمل شونده ، رولیک مورد استفاده در نوار نقاله نیز متفاوت می باشد که می تواند در سایز اندازه و قطرهای متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد ، رولیک ها دارای انوع و استاندارد های متفاوتی می باشند که از استانداردهای معتبر جهانی مورد استفاده از رولیک می توان به  IOS,DIN , CEMA,GIS و ... اشاره نمود که دارای کیفیت و عملکرد بالایی می باشند.

 

انواع رولیک

همانطور که قبلا نیز ذکر شد رولیک ها دارای انواع متفاوتی می باشند از جلمه :

1.       رولیک رفت

2.       رولیک ضربه گیر

3.       رولیک برگشت

 

 

پخش انواع رولیک و درام

 

 

 

هر یک از انواع رولیک نام برده شده دارای عملکردی متفاوت می باشند که در مقالات بعدی به هر کدام به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت مفتخر می باشد واردات ساخت و پخش انواع رولیک و درام در تمامی سایزها و به صورت سفارشی را با بهترین متریال عرضه دارد.جهت هرگونه مشاوره و یا استعلام قیمت انواع رولیک و نوار نقاله می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

رولیک چیست   کارایی رولیک   بررسی رولیک   انواع رولیک   معرفی رولیک   کاربرد رولیک   انواع رولیک نوار نقاله   انواع رولیک تسمه نقاله   مقاله رولیک