بلبرینگ دقت بالای شرکت NSK

 

در این مقاله از سری مقالات بلبرینگ گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت به معرفی انواع بلبرینگ فوق دقت بالا برند NSK خواهیم پرداخت.بلبرینگ دقت بالای شرکت NSK دارای سطح دقت بالایی می باشد و همچنین این یاتاقان قابلیت تولید انواع تجهیزات پیشرفته و تخصصی را دارا می باشد.

 

بلبرینگ فوق دقت بالا برند NSK

بلبرینگ دقت بالای NSK دارای کاربری هایی می باشد که نیاز به دقت بالا ، سرعت بالای چرخش و همچنین قابلیت استحکام بالا را دارا خواهند بود.

کمپانی NSK انواع مختلفی از یاتاقان های فوق دقت را با طراحی منحصر به فرد و همچنین استفاده از مواد مطلوب را به بازار عرضه داشته که به عنوان مثال می توان از بلبرینگ سری ROBUST نام برد.

 

ویژگی بلبرینگ فوق دقت NSK

از جمله ویژگی های این سری از بلبرینگ های کمپانی بلبرینگ NSK می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. طراحی بهینه و منحصر به فرد
  2. طول عمر بالای این نوع از بلبرینگ ها
  3. دقت بالا در کارکرد بلبرینگ
  4. حداقل نویز
  5. سرعت بالای چرخشی بلبرینگ
  6. حداقل میزان اصطکاک در بلبرینگ که موجب ایجاد حداقل گرما خواهد گردید
  7. و در اخر استحکاک کنترل شده از این سری از بلبرینگ های شرکت NSK

 

این سری از بلبرینگ های برند NSK ، علاوه بر ویژگی های عمومی انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای ، دارای دقت بالا نیز می باشند و طراحی این نوع از بلبرینگ ها سبب می گردد که قابلیت تحمل سرعت بالا امکان پذیر گردد.

 

بررسی بلبرینگ های سرعت بالای شرکت NSK

 

انواع بلبرینگ دقت بالای برند NSK

بلبرینگ های دقت بالای برند NSK دارای سه نوع عمده می باشد از جمله :

  1. بلبرینگ BGR (این نوع از بلبرینگها دارای زاویه تماس 15 درجه می باشند)
  2. بلبرینگ ) BNR دارای زاویه تماس ۱۸ درجه )
  3. بلبرینگ BER ( دارای زاویه تماس 25 درجه )

این بلبرینگ ها دارای جنس مختلف و متنوعی از اجزا می باشند و هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. از جمله تفاوت های این نوع از بلبرینگ ها می توان به وجود ساچمه های فولادی و یا سرامیکی اشاره نمود و یا می توان گفت رینگ های برخی از این بلبرینگ ها از جنس فولاد SHX می باشند.

همانطور که قبلا هم ذکر شد ، بلبرینگ دقت بالای برند NSK جهت سرعت های بسیار بالا طراحی و پیاده سازی گردیده اند و قابل ذکر است که برخی از این بلبرینگ ها در صورتی که با روغن و گریس مخصوص روانکاری شوند میزان سرعت به بیش از 200000RPM خواهد رسید.

 



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

انواع بلبرینگ های شرکت NSK   ویژگی های بلبرینگ سرعت بالا   انواع محصولات شرکت NSK   یاتاقان های شرکت NSK   جنس انواع بلبرینگ   انواع بلبرینگ   اشنایی با انواع بلبرینگ   انواع بلبرینگ های سرعت بالای ژاپنی