بلبرینگ با تکنولوژی Molded Oil

 

تکنولوژی Molded-Oil در بلبرینگ ها از جمله مواردی است که بسیار به کمک بشر آمده است ایده ساخت این نوع از بلبرینگ ها زمانی به ذهن بشر رسید که موارد خرابی بسیار بالایی در بلبرینگ های مورد استفاده در خطوط تولید مواد سیلیکونی گزارش شد.

شرکت بلبرینگ NSK برای حل این مشکل به فکر چاره افتاد، طبق بررسی های به عمل آمده در شرکت بلبرینگ NSK کارشناسان این شرکت به این نتیجه رسیدند که خرابی در بلبرینگ های اره های تسمه ای بسیار زود هنگام می باشد از این اره ها در خط تولید در جهت برش انواع سیلیکون استفاده می شد، با بررسی های انجام شده علت خرابی زود هنگام بلبرینگ ها ، از بین رفتن و شسته شدن روغن و روانکاری بلبرینگ ها و همچنین ورود براده های سلیکونی در هنگام برش و به دلیل از بین رفتن روانکار به دلیل بلبرینگ ها می باشد.

به همین دلیل و برای رفع این مشکل کارشناسان شرکت بلبرینگ NSK در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شروع به آزمایشات متعدد و بررسی های فراوان ، تلنولوژی Molded-Oil را اختراع کردند بلبرینگ های ساخته شده از این نوع تکنولوژی در مقابل گرد و خاک و آب مقاوم هستند.

 

 

نیک صدرا صنعت-  بلبرینگ با تکنولوژی Molded Oil

 

 

بلبرینگ هایی با تکنولوژی Molded-Oil به دلیل امکان  روانکاری مداوم بلبرینگ ها ، نیاز به روغن کاری را در بلبرینگ ها به صورت دوره ای از بین می برند. از جمله ویژگی منحصر به فرد این نوع از بلبرینگ ها می توان به مقاومت بلبرینگ Molded-Oil نصبت به آلودگی بیان نمود. روانکاری و روغن کاری بلبرینگ ها از موارد بسیار مهم در نگهداری و طول عمر بیشتر بلبرینگ ها می باشد در صورت نیاز مقاله روانکاری بلبرینگ و رولبرینگ را از سری مقالات بلبرینگ گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت مطالعه نمایید.

 

ویژگی های بلبرینگ های Molded-Oil

  1. بلبرینگ های  Molded-Oil این امکان را در زمان استفاده محیا می کنند که در محیط های فوق تمیز مورد استفاده قرار گیرند این ویژگی به دلیل عدم نیاز این نوع از بلبرینگ ها به روانکاری به صورت دوره ای می باشد.
  2. از دیگر ویژگی های بلبرینگ های Molded-Oil می توان به این نکته اشاره کرد که این نوع از بلبرینگ ها می توانند در محیط هایی کاری مرطوب و همچنین در محیط هایی که با آب و یا حتی گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرند عمر مفیدی تا دو برابر نسبت به بلبرینگ های گریس خورده داشته باشند.
  3. و همچنین از دیگر مزایای بلبرینگ های Molded-Oil می توانند به عدم نیاز این نوع از بلبرینگ ها به سرویس های دوره ای ، روانکاری و روغن کاری بلبرینگ نام برد.

در صورت نیاز به هرگونه استعلام قیمت انواع بلبرینگ و یا رولبرینگ و همچنین مشاوره می توانید با کارشناسان فروش گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت تماس حاصل فرمایید.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

انواع بلبرینگ   بلبرینگ مقاوم به آب   بلبرینگ مقاوم به گردو غبار   بررسی بلبرینگ Molded Oil   بلبرینگ Molded Oil چیست   دلیل استفاده از بلبرینگ Molded Oil   روانکاری بلبرینگ Molded Oil