حضور کمپانی بلبرینگ SKF در نمایشگاه هانوفر

 

کمپانی بلبرینگ و رولبرینگ skf در نمایشگاه های مختلفی مشارکت و شرکت داشته ، اما به تازگی این کمپانی در یکی از نمایشگاه معتبر جهانی EMO هانوفر ، در حوزه قطعات صنعتی مشارکت داشته.

 

همانند هر ساله که تعداد  زیادی از کمپانی ها و تولید کنندگان برتر بلبرینگ و رولبرینگ در این نمایشگاه حضور دارند امسال هم از این نمایشگاه استقبال شده و از مطرح ترین کمپانی های تولید کننده بیرینگ حاضر در نمایشگاه می توان به شرکت SKF اشاره نمود.

 

کمپانی ها و تولید کنندگان برتر بلبرینگ و رولبرینگ در نمایشگاه هانوفر آلمان

 

این نمایشگاه از تاریخ 25 الی 30 شهریورماه  (1۶ لغایت ۲۱ سپتامبر) با بیش از 2200 غرفه برگزار خواهد شد. SKF این مژده را به مصرف کنندگان داده که تکنولوژی های جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد از جمله بلبرینگ های بی صدا ، بلبرینگ هایی بهینه شده با قفسه های جدید ، نسل جدیدی از بلبرینگ های شیار عمیق و بلبرینگ های کف گرد جدید و ...

 

محل برگزاری: نمایشگاه بین المللی هانوفر(آلمان)
آدرس: Messegelände, 30521 Hannover, Germany

 

اگر نیاز به اطلاعاتی در مورد بلبرینگ ماشین دارید  یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط با یک تماس کارشناسان فروش گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت با مشاوره رایگان شما را یاری می کنند.

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.

 

 



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

نمایشگاه هانوفر المان   EMO Hannover   SKF BEARING   بلبرینگ اس کا اف   تکنولوژی بیرینگ   نسل جدیدی بلبرینگ های شیار عمیق   بلبرینگ های کف گرد جدید   معرفی بلبرینگ های جدید