بلبرینگ FAG

 

کمپانی بلبرینگ FAG در کشور آلمان توسط شخصی به نام فردریک فیشر شروع به کار کرد ، اولین سال تولید بلبرینگ FAG در 1883 میلادی بود و این شرکت شروع به تولید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان های با کیفیت و مرغوب با برند FAG نمود ، از انواع بلبرینگ و رولبرینگ های تولیدی این کمپانی می توان به بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی و ماشین آلات ، بلبرینگ و رولبرینگ های ماشینی از جمله بلبرینگ چرخ پژو ، بلبرینگ چرخ پراید و .. و همچنین تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ های دینام ، بلبرینگ گیربکس و ... اشاره نمود.

 

فروش انواع بلبرینگSKF FAG NACHI KOYO NTN تضمین کیفیت

 

گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت به عنوان برترین وارد کننده بلبرینگ و رولبرینگ و همچنین نمایندگی فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های شرکت های FAG ,SKF ,NTN و برندهای معتبر جهانی در خدمت شما صنعتگران محترم باشد.

نیک صدرا صنعت به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که تمامی محصولات فروخته شده اعم از بلبرینگ ، رولبرینگ ، نوار نقاله ، تسمه پروانه و کاسه نمد دارای گارانتی اصالت کالا می باشند.

می توانید جهت هر گونه استعلام قیمت و خرید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، کاسه نمد ، نوار نقاله و تمسه پروانه با کارشناسان فروش و گروه فنی مهندسی نیک صدرا صنعت تماس حاصل فرمایید.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

کمپانی بلبرینگ FAG   محصولات شرکت FAG   بلبرینگ های اصلی FAG   برندهای بلبرینگ   بلبرینگ گیربکس   انواع بلبرینگ و رولبرینگ FAG