بررسی نوار نقاله زنجیری

 

در مقاله قبلی از سری مقالات نوار نقاله گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت انواع نوار نقاله نام برده شد در این مقاله به بررسی نوار نقاله زنجیری خواهیم پرداخت.

 

بررسی انواع نوار نقاله زنجیری

 

انواع نوار نقاله های زنجیری 

  1. نوار نقاله زنجیری دراگ که با نام های دراگ کانوایر و یا Drag conveyor نیز نامیده می شوند.
  2. نوار نقاله زنجیری اسلت که با نام های اسلت کانوایر و همچنین Slat conveyor نیز شناخته می شوند
  3. نوار نقاله زنجیری هالوپین از دیگر نامهای متعارف این نوع از نوار نقاله های زنجیری می توان به نام های هالوپین کانوایر و همچنین Hollow pin conveyorاشاره نمود.
  4. نوع دیگری از نوار نقاله های زنجیری به نام نوار نقاله زنجیری مدولار و یا مدولاز کانوایر و یا همچنین conveyor Modular می باشد
  5. نوار نقاله زنجیری آپرون که با نام های آپرون کانوایر و همچنین Apron conveyor نیز نامیده می شود که از سخت کار ترین انواع نوار نقاله زنجیری به حساب می اید.
  6. از انواع دیگر نوار نقاله های زنجیری می توان به نوار نقاله زنجیری چیین کانوایر که با اصطلاح Chain conveyor نیز شناخته می شود می توان نام برد که ساده ترین نوع از نوار نقاله های زنجیری محسوب می شود.

 

در این سری از مقالات گروه صنعتی بازرگانی نیک صدرا صنعت با انواع نوار نقاله زنجیری آشنا شدید که دارای 6 نوع پر کاربرد می باشند انواع مختلف این نوار نقاله های معرفی شده در صنعت و شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به نیاز صنایع مختلف نوع مناسب مورد استفاده قرار می گیرد از برندهای معروف مورد استفاده در نوار نقاله می توان به برند نوار نقاله کاله ترکیه ، نوار نقاله سهند و نوار نقاله دنا اشاره نمود که از پر فروش ترین مارک های نوار نقاله می باشند در سری مقالات بعدی نوار نقاله به شرح و بررسی کامل هر کدام از انواع نوار نقاله زنجیری خواهیم پرداخت در صورت نیاز به مشاوره و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش گروه صنعتی بازرگانی نیک صدرا صنعت تماس فرمایید.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

انواع کانوایر نوار نقاله   کانوایر نوار نقاله زنجیری   معرفی نوار نقاله زنجیری   تسمه نقاله زنجیری   انواع تسمه نقاله زنجیری   نوار نقاله زنجیری چیست   نوار نقاله چیست   نوار نقاله بارگیری