بررسی بلبرینگ هیبریدی

بلبرینگ هیبریدی از حلقه هایی ساخته می شوند که دارای جنس استیل می باشند اما این نکته قابل ذکر می باشد که جنس ساچمه ها یا همان غلتک های درون بلبرینگ هیبریدی که اجزای غلتشی نیز نامیده می شوند از جنس سیلیکون نیترید می باشد.

این نوع از بلبرینگ ها در موتورهای AC و DC و همچنین ژنراتورها بسیار مورد استفاده می باشند و می توان گفت به دلیل جنس سیلیکون نیترید و عایق بسیار مناسب جریان برق  از مناسب ترین موارد بلبرینگ مورد استفاده در این نوع از موارد همان بلبرینگ هیبریدی می باشد که به دلیل عدم رسانیایی و انتقال برق از شفت به محفظه بسیار مورد استفاده می باشد.

 

 

بررسی انواع بلبرینگ هیبریدی

 

همچنین این نوع از بلبرینگ ها علاوه بر عایق بودن جریان الکتریسیته می توانند در سرعت های بالا نیز مورد استفاده قرار گیرند که می توان گفت در صورتی که در شرایط محیطی یکنواختی نسبت به بلبرینگ های استیل باشند بلبرینگ های هیبریدی طول عمری بیشتری خواهند داشت.

این نوع از بلبرینگ ها در برابر شرایط نواسانی و همچنین لرزش بسیار مقاوم می باشند و عملکرد عالی خواهند داشت و شاید این نکته برای شما جالب باشد که این نوع از بلبرینگ ها در اغلب موارد نیازی به پیش نصب و حتی استفاده از گریس خاصی  ندارند.

 

بررسی ویژگی های انواع ساچمه سیلیکون نیترید

 



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

انواع بلبرینگ هیبریدی   ویژگی های بلبرینگ هیبریدی   مشخصات بلبرینگ هیبریدی   بلبرینگ هیبریدی چیست   جنس بلبرینگ هیبریدی