آیا بلبرینگ های خاص دارای پوشش خاصی هستند؟؟

 آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بلبرینگ دارای چه پوششی است ، جنس بلبرینگ از چیست ؟در مقاله امروز سعی خواهد شد توضیحات مختصری در مورد بلبرینگ و روکش های مختلف بلبرینگ داده شود. پوشش دادن يك روش مناسب براي بهينه كردن مواد و افزايش قابليت اطمينان بلبرینگ براي كاربردهاي خاص مي‌ باشند. دو روش پوشش دادن تاكنون بكار برده شده كه مزاياي آنها در عمل نيز ثابت شده است.

 

 

نیک صدرا صنعت - آیا بلبرینگهای خاص از پوشش متفاوتی در سطح خود برخوردار هستند؟

 

 

همانطور که می دانید برند های مختلفی برای بلبرینگ و رولبرینگ استفاده می شود به عنوان مثال شرکت بلبرینگ skf یکی از برندهای مطرح در این زمینه می باشد قابل ذکر می باشد که در پوشش سطحي با نشان تجاري NoWear ، يك لايه سراميك با اصطكاك كم به روي سطوح داخلي بلبرینگ قرار داده مي‌شود، به طوري كه در شرايط روانكاري حدي (Marginal Lubication ) براي مدت طولاني مقاومت خوبي از خود نشان مي‌دهد.

پیشنهاد می شود حتما مقاله کاهش مصرف سوخت با بلبرینگ چرخ چند ردیفه را مطالعه کنید.

پوشش INSOCOAT® در بلبرینگ باعث می شود که بلبرینگ ها نسبت به بار الکتریکی مقاومت پیدا کنند این نوع پوشش بر روی سطوح خارجی و یا در سطح داخلی رینگ در بلبرینگ قرار می گیرد.

پوشش های دیگری نیز وجود دارد از جمله پوشش هایی که در بلبرینگ بسیار پر کاربرد پوشش روي – كرم  Zinc Chromate می باشد این نوع پوشش ها در بلبرینگ ها باعث می شوند که در برابر زنگ زدگی مقاومت در بلبرینگ ایجاد گردد که این نوع پوشش بیشتر در بلبرینگ های آماده برای نصب استفاده می شوند.

می توانید جهت استعلام قیمت انواع بیرینگ و رولبرینگ با کارشناسان فروش گروه بازرگانی نیک صدرا صنعت تماس حاصل فرمایید.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

انواع پوشش بلبرینگ   پوشش ضد الکتریکی بلبرینگ   پوشش ضد حرارت بلبرینگ   پوشش INSOCOAT® در بلبرینگ   پوشش Zinc Chromate بلبرینگ   پوشش روي – كرم بلبرینگ   بررسی انواع پوشش در بلبرینگ   بهترین پوشش ها در بلبرینگ   دلیل استفاده از پوشش در بلبرینگ   پوشش سرامیکی بلبرینگ