بلبرینگ های مواد غذایی

بلبرینگ های مواد غذایی

با توجه به الویت در ایمنی مواد غذایی در صنعت غذایی، شرکت   SKFنیز از نوشیدنی و سبد غذایی بدون آلودگی پشتیبانی می‌کند. چشم انداز جدید شرکت SKF برای مواد غذایی و نوشیدنی و فشار مداوم برای بهینه سازی تولید، کاهش هزینه ها و رعایت مقررات دقیق بهداشت، ایمنی و محیط زیست که بخشی از زندگی روزمره است، با استفاده از فناوری ها و خدمات SKF که به طور خاص برای صنعت طراحی شده است و می‌تواند در یافتن راه حل برای این چالش شما را پشتیبانی کند.

ترکیبی از فناوری های اثبات شده که خطرات ایمنی مواد غذایی را کاهش می‌دهد. رعایت ایمنی مواد غذایی فقط مربوط به نقاط بحرانی تولید نیست و رعایت ایمنی مواد غذایی باید همه جا رعایت شود و عملا آلودگی در همه جا می‌تواند رخ دهد.

به طوریکه حتی در قبل و بعد از تولید، با نظرسنجی که شرکت SKF از تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی کرده نشان می‌دهد که گریس کاری و روانکاری و چگونگی آبندی در سراسر تاسیسات تولید مواد غذایی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

نتایج این نظرسنجی SKF را وادار به گسترش دامنه جهت راه حل های تحمیل شده ساخت و می‌توان گفت که نوآوری همیشه مربوط به تکنولوژی جدید نیست و استفاده از تکنولوژی اثبات شده محصولات جدید SKF اغلب راه سریع تر و ایمن تر است.  در این مورد شرکت SKF یک نوع بلبرینگ شیار عمیق فولادی که مطابق استاندارد کلاس عملکرد و اکسپلور SKF تولید شده است که با روانکاری توسط گریس درجه مواد غذایی با کارایی بالا و بهترین آب بندی تشکیل شده است.

  1. مزایای این بلبرینگ ها میتوان گفت استفاده از گریس با درجه مواد غذایی با کارایی بالا اثبات شده است که حتی در موارد نفوذ تصادفی آب یا مواد شوینده موثر هستند.
  2.  میتوان گفت که ثبت شده توسط سازمان NSF به عنوان دسته H1 بدون آلرژی که تمام استانداردهای آلرژی صادر شده توسط جامعه اروپا (EC)  را برآورده می‌کند.
  3.  دارای گواهینامه حلال است.
  4. آب بندی با قابلیت بالا با استفاده از صنایع لاستیکی برای مواد غذایی
  5.  استفاده از تکنولوژی آب بندی SKFRSH و حذف عالی آب و آلودگی های جامعه مطابق توصیه های سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و جامعه اروپا (EC) است.
  6. بلبرینگ های ساخته شده مطابق با کلاس و عملکرد SKF Explorer است.

 

بازرگانی نیک صدراصنعت

هنگام خرید بلبرینگ برای اطمینان از کیفیت استاندارد و مناسب محصولات مورد نیاز خود آن را از شرکت های معتبر و معروف خریداری کنید زیرا در غیر این صورت هزینه ی اضافی به شما تحمیل می کند. بازرگانی بلبرینگ نیک صدرا صنعت  یکی از توزیع کنندگان معتبر و بزرگ در سراسر نقاط ایران می باشد که در زمینه فروش بلبرینگ به ویژه بلبرینگ SKF ، بلبرینگ KG، بلبرینگ NACHI، بلبرینگ KOYO ، بلبرینگ NTN ، بلبرینگ NSK، بلبرینگ DYZV، و  نوار نقاله و رولیک  ، رولبرینگ ،  زنجیر صنعتی ، تسمه پروانه ، کاسه نمد ، یاتاقان  و غیره  سابقه کار دارد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و خرید این محصول کافی است تا از مشاوران ماهر ما در صفحه تماس این سایت بهره بگیرید. به علاوه با سفارش آنلاین این محصول در هر کجای ایران که باشید بازرگانی نیک صدرا صنعت محصول خریداری شده را در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن برای شما ارسال می کند.



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها