شرکت SKF، قديمي و با عظمت

شروع فعالیت شرکت SKF

شرکت SKF ، قدیمي و با عظمت  در سال های ۱۹۰۷ با توجه به تحقیقات فراوان توسط آقای سون وینکوئیست، که از متخصصين و مخترعین بلبرینگ های خود تنظیم نیز مي‌باشد در کشور سوئد این شرکت را به ثبت رساند. همان طور که می‌دانیم  این شرکت یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان و هوزینگ است. همچنین از شرکت های پیشرو در زمینه صنعت بلبرینگ و رولبرینگ، روغن‌های صنعتی، گریس و... در جهان محسوب می‌شود.

تولید بلبرینگ های خود تنظیم این شرکت از همان اول به صورت پرفروش و با اصالت در بازار جا باز کرد. به صورتی که باعث پیشرفت این شرکت بزرگ به نام SKF شد. بعد از گذشت یکسال از ثبت شرکت آنقدر پیشرفت برند مناسب بود که این شرکت در سال ۱۹۰۸ شعبات نمایندگی خود را در فرانسه و آلمان افتتاح نمود و همچنین نمایندگانی در فنلاند، سوئیس، بلژیک، دانمارک، اتریش و استرالیا داشت. این شرکت در سال ۱۹۱۰ دارای ۳۲۵ کارمند و یک شرکت تابعه در انگلستان بود. راه اندازی کارخانجات بعدی نیز پس از آن در کشورهای دیگر شروع شد.

 

شناخته شدن شرکت SKF

در سال ۱۹۱۲،  SKF در ۳۲ کشور جهان شناخته می شد و در سال ۱۹۳۰، مجموعه ای بیش از ۲۱۰۰۰ نفر در ۱۲ کارخانه تولیدی این شرکت در سرتاسر  دنيا که بزرگترین آنها در فیلادلفیا قرار داشت، مشغول به کار بودند. امروزه SKF بزرگترین تولید کننده بلبرینگ در دنيا  است و حدود ۴۴۰۰۰ نفر کارمند آن در بیش از ۱۰۰ سایت تولیدی در ۷۰ کشور جهان مشغول به كار هستند. گروه SKF در حال حاضر حدود ۱۵۰ شرکت زیر مجموعه دارد. دفتر مرکزی SKF از زمان تاسیس در گوتنبرگ واقع شده است. بعضي از مشتریان این شرکت در حال حاضر عبارتند از ، رولزرویس و پرات و ویتنی و جنرال الكتريك مي‌باشد.

بخش تحقيقات ومهندسي شركت SKF دقيقا ً خارج ا زشهر Utrecht دركشور هلنـد واقع شده است درمنطقه ا ي به وسـعت 17.000 متر, در حدود 150 نفر ا ز دانشمندان , مهندسين و پرسنل بخش پشتيباني، مشغول فعاليت بر روي ارتقاء بيشتر كارايي بلبرينگ مي باشند. آنها تكنولوژي هايي را توسعه مي دهند كه هدف آن دسترسي به مواد و كالا هاي بهتر، طرح هاي مناسب تر روانسازها و آب بندهای با كيفيت تر و علاوه بر آن درك بهتر عملكرد بلبرينگ مي باشد .

 

 SKF در صنعت

کمپانی قدرتمند اس کا اف همچنین یکی از حامي هاي تیم فرمول یک شرکت فراری است و برینگ های مورد استفاده در خودروهای مسابقه ای این شرکت را تأمین می کند. یکی دیگر از حوزه های فعالیت SKF بخش انرژی است، از جمله تولید توربین های بادی تولید برق.

گروه SKF نخستين توليدكننده اصلي بلبرينگ در جهان بوده كه به دليل رعايت سيستم هاي مديريت محيطي داراي گواهينامه استاندارد ISO 14001 مي باشد. اين گواهينامه جامع ترين نوع آن محسوب شده و بيش ا ز 60 نوع ا ز ابزارآلات توليدي را در برمي گيرد. شركت SKF ، قدیمی و با عظمت در حوزه تولید انواع بلبرينگ ها (ball bearing) ، رولبرینگ (roller bearing) و برینگ های ساده (plain bearing) فعال مي باشد.

 

نیک صدرا صنعت | کارخانه SKF

 

حضور SKF در سایر عرصه ها

علاوه بر این،  شركت قدیمی SKF توليد كننده برينگ و آب بندهایی است كه از ورود آلودگي و نشت روانساز جلوگيري می‌نمايند. همچنین شركت هاي CR و RFT S.P.A كه جزء شركت هاي تابعه SKF مي‌باشند از بزرگترين توليد كنندگان آب بند در جهان هستند. به صورت کلی شركت قدیمی و باعظمت   SKF دركارخانه هاي سراسر دنيا، مفهوم شبكه را گسترش داده است. اين امرعلاوه بر تاثير برروي كارهاي درحال اجرا و اجناس تكميل شده آماده فروش، زمان اصلي براي توليد مواد خام و تبديل آنها به محصول نهايي را كاهش مي دهد. اين امر موجب تسهيل و تسريع جريان اطلاعات شده، تنگناها را از بين برده و مراحل غير ضروري توليد كالا را ناديده مي گيرد.

اعضاي اين گروه داراي دانش و تعهد لازم براي انجام اهداف در زمينه هايي مانند كيفيت كالا، زمان تحويل كالا و روند توليد كالا مي باشند. بلبرینگ skf از جمله معروف ترین و کاربردی ترین قطعات ساخته شده توسط این شرکت است که یکی از بهترین مارک ها در دنیا می‌باشد. موارد زیادی از تجهیزات و قطعات وجود دارند که فقط باید ازبلبرینگ skf استفاده نمایند. مانند بعضی ازیاتاق ها که درآمریکا تولید می گردد و مارک های مشابهی وجود ندارد.

 

بلبرینگ های SKF

بلبرینگ های  skfمیتوانند به بهترین شکل ممکن نیروهای شعاعی و نیروهای محوری را در دو جهت تحمل کنند و برای سرعت های بالا مناسب خواهند بود. همچنین بلبرینگ  skfتماس زاویه ای برای تحمل بارهای ترکیبی طراحی شده اند و ظرفیت حمل بار محوری بلبرینگ تماس زاویه ای با افزایش زاویه افزایش پیدا خواهند کرد. استفاده از کاربری غیر اصلی و تقلبی پاسخ گوی دقیق نیاز نخواهد بود.

 بلبرینگ کفگرد برای سرعت های پایین ولی تحمل بارعمودی طراحی شده اند. به خاطر همین ساختار فیزیک بلبرینگ SKFدر کارخانه سنگبری کاربرد چشم گیری دارد. درصورت استفاده از بلبرینگ تقلبی هزینه های زیانباری به مجموعه وارد خواهد شد.

 

ویژگی های محصولات شرکت SKF

شرکت قدیمی و با عظمت SKF برای تولید محصولات باکیفیت، از ویژگی ها و معیارهایی استفاده می‌کند. مجموع این ویژگی ها منجر به تمیز شدن محصولات این شرکت از سایر محصولات و برندهای موجود در دنیا می‌شود. از جمله این ویژگی ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش بهره وری برای انرژی و عملکرد
  2. پایین آمدن هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات مربوطه
  3. پایین آمدن هزینه های کلی که بر عهده مالک است
  4. کمک به بهینه سازی پروژه ها

 

پلتفرم های مختلف SKF در فروش محصولات

شرکت  SKFمحصولات خود را شش پلتفرم مختلف فناوری به فروش می‌رساند. این موارد عبارتند از :

  1. بلبرینگ ها و واحد ها
  2. مکاترونیک
  3. سیستم های روانکاری
  4. خدمات
  5. مهر و موم
  6. تعالی کسب و افتخار

 

قیمت محصولات SKF

به دلیل وارداتی بودن محصولات شرکت اس کا اف، قیمت این دسته از محصولات متغییر است و مانند سایر کالاهای وارداتی قیمت متفاوتی دارد و ممکن است دچار نوسان شود. اما قیمت محصولات این شرکت در داخل کشور به طبع بیشتر از قیمت اعلام شده توسط شرکت اس کا اف است. زیرا دلایل تاثیرگذار مختلفی در قیمت گذاری این محصولات وجود دارند. از جمله مهم ترین این دلایل عبارتند از:

  1. بالا بودن قیمت ارز در ایران
  2. هزینه های حمل و نقل ازاروپا به کشور های همسایه و انتقال آن به ایران
  3. هزینه ترخیص کالا از گمرگ
  4. محدودیت واردات اجناس اروپایی

 

خرید امن محصولات SKF

هنگام خرید محصولات اس کا اف برای اطمینان از کیفیت استاندارد و مناسب محصولات مورد نیاز خود، لازم است آن را از شرکت های معتبر و معروف خریداری کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است محصول تقلبی را خریداری کرده باشید و دچار زیان شوید. همچنین در هنگام بازاریابی محصولات، سطح بندی محصولات از مهم ترین موضوعات تجارت است. این محصولات در نمایندگی skf  با ارائه ضمانت نامه معتبر، مشتریان را نسبت به یک خرید مطمئن آگاه می سازد. پس هنگام خرید محصولات اس کا اف بهتر است محصولات خود را از نمایندگی ها تهیه کنید تا ضمانت نامه معتبر نیز دریافت کنید.

 

بازرگانی نیک صدراصنعت

بازرگانی بلبرینگ نیک صدرا صنعت  یکی از توزیع کنندگان معتبر و بزرگ در سراسر نقاط ایران می باشد که در زمینه فروش بلبرینگ به ویژه بلبرینگ SKF ، بلبرینگ KG، بلبرینگ NACHI، بلبرینگ KOYO ، بلبرینگ NTN ، بلبرینگ NSK، بلبرینگ DYZV، و  نوار نقاله و رولیک  ، رولبرینگ ،  زنجیر صنعتی ، تسمه پروانه ، کاسه نمد ، یاتاقان  و غیره  سابقه کار دارد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و خرید این محصول کافی است تا از مشاوران ماهر ما در صفحه تماس این سایت بهره بگیرید. به علاوه با سفارش آنلاین این محصول در هر کجای ایران که باشید بازرگانی نیک صدرا صنعت  محصول خریداری شده را در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن برای شما ارسال می کند.

 



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

بلبرینگ SKF   بلبرینگ KG   بلبرینگ NACHI   بلبرینگ KOYO   بلبرینگ NTN   بلبرینگ NSK   بلبرینگ DYZV   وار نقاله و رولیک   رولبرینگ   زنجیر صنعتی   تسمه پروانه   کاسه نمد   یاتاقان